Facebook advertenties
Je online marketing uitbesteden
En dat zonder kopzorgen of lange zoektocht naar die ene witte raaf die jouw volledige online marketing. Laat al jouw online marketingkanalen en contentcreatie beheren door één partij. Bespaar zo tijd, personeelkosten en verhoog je omzet. En dat voor minder dan de prijs van één voltijdse medewerker.

Al je marketingkanalen en website gecovered door 1 partner
Tenzij je een multinational bent, heb je waarschijnlijk geen uitgebreid marketing team in huis. Waar elke persoon zijn eigen specialisatie heeft. Je moet dus op zoek naar een witte raaf: een marketeer die alles goed kan. Als ze al bestaan, zijn ze moeilijk te vinden.
Daarom is je online marketing uitbesteden een interessante denkpiste voor kleine en middelgrote bedrijven. Voor een vast bedrag per maand haal je een berg expertise in huis over allerhande marketingkanalen, content creatie, leadgeneratie en zelfs het beheer van je website.
Je online marketing uitbesteden is kostenbesparend
Vergeleken met de totale loonkost van een fulltime marketeer, werkt het uitbesteden van je online marketing een kostenbesparend.
Je krijgt toegang tot een team van experts met hun eigen specialisaties voor de prijs van één werknemer.
Bijkomende kosten zoals training, softwarelicenties, hardware, auto, … ? Daar hoef je niet wakker van te liggen. Voor een vast bedrag per maand ben je gerust: want heel je marketing draait en rendeert.


Het one-stop shop principe
Weet jij op den duur nog wie wat in beheer heeft? Je website, hosting, social media, advertenties, … Alles zit bij een aparte partij en dat zorgt voor tijdsverlies.
Door je online marketing bij ons toe te vertrouwen, heb je slechts één aanspreekpunt. We nemen je volledige online marketing uit handen. Van strategie, tot het opzetten van advertentiecampagnes, het creëren van (video)content en ja, zelfs het beheren van je website!
PS dit is natuurlijk geen verplichting. We werken met plezier met je bestaande partners samen 😉
Hoeveel kost jouw online marketing uitbesteden?
Starter
Voor bedrijven die zoeken naar meer leads & omzet via paid media
€1020
per maand
Groeier
Voor kmo’s die ambitieuze groeiplannen willen realiseren
Meest gekozen
€2550
per maand
Marktveroveraar
Meer leads op korte termijn, top of mind marktleider in de nabije toekomst
€4250
per maand
* bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW en advertentiebudget. Wil je weten wat een goed online advertentiebudget is voor jouw bedrijf en groeiplannen? Plan een gratis marketing consultatie in.
Wat je over ons moet weten
Wat kost het om mijn online marketing uit te besteden?
Dat kan afhankelijk van de aanpak sterk variëren. Neem je iemand aan op de payroll? Ga je op zoek naar verschillende partners? Of kies je voor de all-in-one aanpak?
Bij BeMarketing maken we het je zo eenvoudig mogelijk. We bieden drie maandformules aan, exclusief btw en advertentiebudget: Starter (€1.020/maand), Groeier (€2.550/maand – meest gekozen) en Marktveroveraar (€4.250/maand). Zo kies je het pakket dat past bij je doelen en budget.
Wat zit er precies in de Starter, Groeier en Marktveroveraar online marketing formules?
-
Starter: paid ads (Facebook/Instagram/Google/LinkedIn), remarketing, 1 taal, social media kalender, conversiemeting, maandrapport + real-time dashboard, maandcall, webdev in regie, 1 blog/maand, 2 e-books/jaar, SEO.
-
Groeier: idem starter + campagnes/website in 2 talen, 4u webdev inbegrepen, 1 SEO-blog/maand, 2 long-form contentstukken/jaar mét video.
-
Marktveroveraar: idem + meer talen, 8u webdev inbegrepen, 2 SEO-blogs/maand, 4 long-form stukken/jaar mét video, wekelijkse check-ins.
-
Wat is er niet inbegrepen in jullie online marketing formules?
Onze online marketing formules bevatten veel taken en kanalen. Ga er vanuit dat alles wat te maken heeft met je content, zowel social media als blogs, rapportage, advertenties, … inbegrepen is. Net als ons marketingadvies natuurlijk!
Toch zijn er zaken die buiten de formules vallen. Denk aan:
- Fotografie
- Het maken van nieuwe video’s waar een opname element bij komt kijken
- Met de kanttekening dat montages maken op basis van bestaand beeldmateriaal, bijvoorbeeld om in je advertenties te gebruiken wel inbegrepen is
- Het ontwerpen en bouwen van een volledig nieuwe website of webshop
- Je bestaande website uitbreiden met landingspagina’s, en blogs schrijven? Dat is wel inbegrepen.
- Je advertentiebudget
- Tools die je graag volledig in-house neemt
- We bieden ons pakket aan marketing – en dashboarding tools gratis aan binnen onze samenwerking. Wil je graag eigen abonnementen op tools nemen? Dan werken we graag op die manier. De kosten voor die tools zijn dan wel voor jouw rekening.
Is het advertentiebudget inbegrepen in jullie marketing formules?
Nee. De vermelde maandprijzen zijn exclusief mediabudget. We adviseren een passend budget op basis van je doelen en markt en meten de ROI in je dashboard.
Moet ik een langlopend contract tekenen?
Nee, we werken zonder vaste contracten die je voor lange periodes vastzetten.
We vragen natuurlijk wel om ons de kans te geven om jouw bedrijf te leren kennen, en mooi op te starten. Doorgaans zijn we op 3 à 6 maanden tijd volledig ingewerkt in jouw business, niche en team (afhankelijk van markt & mediabudget), en hebben we een hoop data verzameld om verdere beslissingen op te nemen.
Hoe verloopt de opstart/onboarding van zo'n marketing samenwerking?
- Gratis strategiesessie → doelen & doelgroep scherpstellen.
- Technische setup → advertentie- & analytics-accounts (op jouw naam), tracking, dashboard.
- Kick-off → planning campagnes, contentkalender, webtaken.
- Livegang → testen, lanceren, eerste optimalisaties.
Wie is eigenaar van alle (advertentie)accounts en data?
Dat ben jij. We registreren advertentieaccounts in jouw naam. Jij behoudt toegang tot alle tools, je website en je data.
Hoe vaak wordt er over resultaten gerapporteerd?
Je krijgt maandelijks een gedetailleerd rapport met alle interessante cijfers. Die komen zowel uit jouw CRM, als alle marketing & analytics tools die we voor jou inzetten. Alles verzameld in één handig dashboard.
Dat real-time dashboard is bovendien doorlopend te raadplegen. Je hoeft dus niet op het begin van een nieuwe maand te wachten om inzichten te krijgen.
Vanaf wanneer zie ik resultaat dankzij online marketing?
Dat varieert per sector en funnel. Reken op 3–6 maanden voor stabiele prestaties, met vaak al vroeg quick wins door structurele optimalisaties en betere tracking.
Sommige sectoren zien vanaf week 1 al meer leads. Denk aan niches zoals ramen en deuren, loodgieterij, horeca, beauty & wellness, … De reis die een klant hier doorloopt is vaak kort. Soms is één Google Search voldoende om een offerteaanvraag te scoren.
Andere sectoren, vooral binnen B2B, vragen vaak wat meer tijd omdat de customer journey hier langer is. Vaak steunen de resultaten hier meer op het opbouwen van brand awareness en een vertrouwen bij de klant, alsook langere gerichte campagnes op een specifieke doelgroep.
Maken jullie ook zelfstandig content (blogs, video, e-books)?
Ja. Afhankelijk van je formule voorzien we blogs, e-books/whitepapers/case studies en video. Alles afgestemd op je buyer journey.
In welke talen maken jullie marketing campagnes?
Ons team is helemaal thuis in het Nederlands, Engels en Frans. Perfect dus om de Belgische kmo te promoten in heel het land.
Werken jullie samen met mijn bestaande partners of leveranciers?
Graag. Het one-stop-shop principe is handig, maar samenwerken met je huidige partners kan perfect.
Zijn jullie marketing formules geschikt voor een kmo?
Absoluut. Onze formules zijn gemaakt voor kmo’s (B2B en B2C) die leadgeneratie en omzetgroei willen zonder intern team uit te bouwen.
Waarom m'n online marketing uitbesteden i.p.v. iemand in dienst te nemen?
Je krijgt voor minder dan de loonkost van één FTE toegang tot meerdere specialisten (strategie, ads, SEO, content, webdev) en je vermijdt extra kosten (opleiding, licenties).
Hoe onderscheiden jullie je van andere marketing bureaus?
Micro-agency, full-service, resultaatfocus, transparantie en geen vaste termijnen. We communiceren duidelijk, rapporteren op businessmetrics en schakelen snel.
Hoe vraag ik mijn gratis marketing strategiesessie aan?
Contacteer ons via het formulier of rechtstreeks: info@bemarketing.be
of +32 11 49 77 40. We reageren binnen 24u om je gesprek in te plannen.
Onze klanten aan het woord

BeMarketing heeft van mijn website Bierolade een echte parel gemaakt die iedereen doet zin krijgen in bier en chocolade.
Bjorn voelt zijn klanten goed aan, denkt pro-actief mee en en weet de wensen van z’n klanten heel goed om te toveren in een perfect eindproduct. Ze zijn ontzettend goed in hun job.
Werner Callebaut
Zaakvoerder
Bierolade

In de eerste plaats kwam ik met BeMarketing in contact voor het uitwerken van een digitale strategie. Na de goede brainstorms blijft ook de communicatie onderling zeer vlot. Daarna starte BeMarketing met het opzetten en onderhouden van doorlopende social media. Waar opnieuw snelle en duidelijke communicatie een meerwaarde is. Tussendoor werken ze (op aanvraag) nog aparte focus campagnes uit en voeren deze ook zéér correct, volgens afspraken EN budget uit.
BeMarketing (Bjorn) is vlot bereikbaar, zéér “down to earth” en kan heel snel schakelen.
Maxime Kinnaer
Business owner
Phixum

Wij hebben beroep gedaan op BeMarketing voor het ontwikkelen van onze nieuwe company website.
Zij denken echt met je mee en staan open voor eigen inbreng en ideeën.
Veerle Vandevorst
Sales & Marketing Coördinator
Luminus Solutions

We werkten samen met BeMarketing voor de branding voor een nieuw bedrijf in buitenschrijnwerk. Bjorn gaf ook (onmiddellijke) ondersteuning toen we een faling hadden in onze website. Hier zijn we hem zeer dankbaar voor.
Wat ons bijbleef is de ‘normale’ gang van communiceren. Ik ken Bjorn van op de Hogeschool en weet dat je bij hem/hen in goede handen bent.
Jonatan Neven
Bedrijfsleider
Neven Ramen & Deuren

Het zal ongeveer vier jaar geleden zijn dat we elkaar het eerst ontmoeten op een BNI meeting. Sinds die eerste kennismaking was ik onder de indruk van uw kennis op gebied van marketing. Daarom heb ik u gevraagd als je ons wou helpen met het genereren van leads op social media.
U ging de uitdaging aan en u zei het zal even zoeken zijn, maar vanaf dag 1 zat je er ‘boenk op’. De leads stroomden binnen en tot op heden is dit nog steeds hetzelfde.
Wij van Payment Consulting en Kassa-Pay kunnen jullie alleen maar aanraden. Voor ons nieuw project in Frankrijk weten we al wie we zullen de opdracht geven voor onze marketing. Nogmaals een dikke MERCI Bjorn!
Erwin Struys
Zaakvoerder
Payment Consulting | Kassa Pay

Vlotte communicatie, efficiënte manier van werken, zeer goede follow up.
Koen Claes
Eigenaar
Wineplus
Kom eens babbelen
We staan altijd klaar voor een gesprek over jouw business & toekomstplannnen. En dat volledig vrijblijvend, no strings attached.
Stuur een aanvraag via het contactformulier, of contacteer ons rechtstreeks. Binnen de 24 uur hoor je terug van ons om je gesprek in te plannen.
Dit kan telefonisch, per videocall, of ja zelfs in 2025 kan dit zelfs nog fysiek bij jou of bij ons op kantoor.

Bjorn Engels
Digitaal Strategist